У середу, 20 травня, відеохостинг YouTube видалив три канали пропагандистів РФ.

Про це пишуть росЗМІ.

News-Front, Anna News та "Крим24" порушували умови використання сервісу.

Варто зазначити, що канал російської пропаганди News Front мав 473 млн переглядів усіх роликів, а Anna News – понад 125 млн переглядів.

Усі вони поширювали фейки в інформаційний простір, висвітлюючи війну на Донбасі з боку РФ.

Нагадаємо, що СБУ викрила пропагандистів, які поширювали фейки про COVID-19 та сіяли паніку в Україні.