Представлення чинного прем’єра на загальнонаціональних та регіональних телеканалах, а також у місцевій пресі цього літа стало домінуючим, порівняно з усіма іншими кандидатами, — повідомив сьогодні на круглому столі „Обговорення результатів моніторингу висвітлення передвиборчої кампанії в Україні національними та регіональними ЗМІ” президент Академії української преси Валерій Іванов.
Досить часто ЗМІ ототожнюють діяльність Віктора Януковича як прем’єр-міністра та кандидата у президенти. „Інколи у новинах журналіст може вжити фрази: „штаб прем’єра”, „діяльність прем’єра аналізується в його виборчому штабі”, — відзначив голова комітету „Рівність можливостей” Олександр Чекмишев.
Також Олександр Чекмишев зауважив, що ЗМІ завищують рівень реального рейтингу Віктора Януковича. Наприклад, у програмі „Вісті” на Першому Національному каналі протягом 19-26 серпня повідомляли, що рейтинг Віктора Януковича складає 77,7%, при реальному - 24%, а рейтинг Віктора Ющенка складає 8,7%, при реальному – 29%. Висвітлення рейтингів популярності Петра Симоненка та Олександра Мороза було адекватним, — сказав Олександр Чекмишев.
„За період з 27 липня з 20 вересня у програмі „Вісті” на Першому Національному каналі синхрон Віктора Януковича перевищував синхрон Віктора Ющенка у 210 разів. Віктор Янукович мав 35 хвилин, а Віктор Ющенко лише 10 секунд”, — наголосив Олександр Чекмишев.
З усієї інформації, яка стосувалась Віктора Януковича протягом 30 серпня – 5 вересня, 71% - це інформація про його діяльність як прем’єра, 15% - як кандидата у президенти, 5% - як голови Національного олімпійського комітету, — додав Олександр Чекмишев.
„Ми ще ніколи не мали водночас такої брудної кампанії в медіа та такої кумедної”, — відзначив він.
Сьогодні у Львові відбувся круглий стіл на тему: „Обговорення результатів моніторингу висвітлення передвиборчої кампанії в Україні національними та регіональними ЗМІ”. Організаторами круглого толу виступили: Академія української преси, Комітет „Рівність можливостей” та представників IREX U-Media.