Зловмисники телефонували громадянам, представлялись працівниками служби безпеки банківської установи та випитували реквізити банківської картки. Надалі списували гроші потерпілих на власні рахунки.

Співробітники департаменту Кіберполіції викрили три шахрайських call-центри.

Кіберполіція встановила, що організаторами злочинної діяльності є троє осіб, мешканці Дніпропетровської та Київської областей. Шахрайські call-центри, де працювало понад 150 осіб, вони розмістили в Києві.

Зловмисники телефонували потерпілим, представлялись працівниками служби безпеки банківської установи та випитували повну інформацію про реквізити банківської картки: номер, CVV-код, термін дії. Крім цього, фігуранти спонукали власників карток встановлювати на телефон програмне забезпечення для віддаленого контролю мобільного телефону.

Далі здійснювалося несанкціоноване списання грошових коштів з карток потерпілих на підконтрольні рахунки.

Правоохоронці провели обушки у приміщеннях call-центрів, вилучили комп’ютерну техніку, мобільні телефони, sim-карти, чорнові записи, бази даних клієнтів.

За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Наразі встановлюється повне коло потерпілих осіб та завдані матеріальні збитки.