Про це заявив в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг Славомір Новак, передає «РБК-Украина».

«В Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду по концесійній дорозі не повинна бути вище, ніж 10 євроцентів», – розповів Новак.

Чиновник зазначив, що для підписання договору з приватним інвестором на будівництво концесійної дороги Краковець-Львів необхідно змінити законодавство щодо концесій.

«Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту прийняв від нас проект з необхідними змінами. 27 лютого цей закон був прийнятий Верховною Радою 233 голосами. Приміром, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвестору в разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвестору окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації в концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор», – пояснив Новак.

Керівник «Укравтодору» зазначив, що перспективними проектами з концесійних доріг є траса Біла Церква-Київ і будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ-Чоп.

«Є кілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Наприклад, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ-Чоп. Що стосується траси Біла Церква-Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера», – розповів Новак.

 

«Вголос»