Йдеться про внесення змін до Закону України «Про рекламу», передбачені законопроектом №2971-д щодо регулювання виробництва та обігу пива, повідомляє Інститут релігійної свободи.

Законопроект пропонує для заохочення до придбання та розширення кола споживачів пива розповсюджувати як подарунки бокали, флешки, запальнички та інші товари з рекламою пивних брендів. Релігійні діячі вважають, що така додаткова вигода у вигляді подарунка часто має вирішальне значення для молодого покоління в рішенні купити напій.

«Законопроект №2971-д підштовхує українське суспільство ще ближче до згубної прірви алкоголізму та пропонує дозволити рекламувати пиво 24 години на добу на радіо і телебаченні, а також дозволити спонсорство заходів широкого спектру, в тому числі через промоакції в місцях продажу», – написано у зверненні.

ВРЦіРО зауважила, що профільний комітет Ради підтримав ці зміни, закриваючи очі на проблему дитячого алкоголізму в Україні та дедалі більшого залучення молоді до пиятики через рекламу та нав’язливе спонсорство.

Релігійні діячі наголошують, що «жорстке обмеження, а в окремих сферах і повна заборона реклами алкогольної продукції та її торговельних марок сприятимуть поліпшенню духовного і фізичного здоров’я українського народу».

Як відомо, у червні 2005 року Всеукраїнська рада Церков і релігійних організацій виступила з окремим зверненням до керівництва держави «з проханням невідкладно розробити та впровадити законодавчі механізми, які більш жорстко, ніж тепер, обмежили б можливості пропагувати (рекламувати) споживання алкоголю».

Всеукраїнська рада Церков і релігійних організацій закликає главу держави, голову парламенту та народних депутатів України не допустити ухвалення законопроекту №2971-д  «Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання виробництва та обігу пива» в теперішній редакції, яка містить згубні для суспільства норми про повернення реклами пива на телебачення, радіо та в місця продажу в Україні.