Цим документом він пропонує закріпити на законодавчому рівні, що підставою для втрати депутатського мандату є те, що нардеп особисто не бере участь у засіданнях Верховної Ради України.

В законопроекті зокрема йдеться про «відсутність народного депутата протягом одного місяця без поважних причин на трьох пленарних засіданнях Верховної Ради України». Це і буде причиною для позбавлення мандата.

Показово, що право порушувати питання про втрату мандата народним депутатом України, згідно з пропозиціями Єфремова, належить Голові Верховної Ради України за власною ініціативою або на вимогу не менше 226 народних депутатів України, тобто фактично більшості. Інші суб‘єкти не мають права порушувати питання про втрату мандата.

Відповідно до законопроекту, позовна заява про втрату мандата нардепом подається до Вищого адміністративного суду України. Право звернутися з такою позовною заявою має Голова Верховної Ради України (знову ж таки, інших можливостей законопроект не передбачає).

В документі також є норма, згідно з якою рішення, прийняте за наслідками розгляду справи про порушення присяги народним депутатом України, є остаточним і оскарженню не підлягає.

Якщо ВАСУ позбавить мандата нардепа, який пройшов по списку, то проводиться заміщення народного депутата у порядку, визначеному законом для депутатів, повноваження яких були достроково припинені. Якщо ж ВАСУ позбавить мандата нардепа-мажоритарника, то в одномандатному виборчому окрузі, в якому було обрано такого народного депутата, проводяться проміжні вибори.