Про це написав прем’єр-міністр України Володимир Гройсман у Twitter:

«Брендинг #UkraineNow отримав одну з найпрестижніших нагород в світі дизайну Red Dot».

«Це визнання нашої креативної індустрії та прекрасна промоція держави. Роботи, відзначені нагородою, виставляються у провідному Музеї сучасного дизайну Red Dot в німецькому Ессені», – додав Гройсман.

Співзасновник і креативний директор рекламного агентства Banda Павло Вржещ розповів AIN.ua, що команда дуже рада перемозі свого продукту.

«Був жарт, що коли ми опублікували кейс, то забрендувати Ukraine Now весь український Facebook. Кожен хотів висловитися. Було багато різних думок "всередині". Нам важливо було почути думку від експертів «зовні». І коли отримуєш нагороду рівня Red Dot, сумнівів у якості роботи вже не повинно залишатися», – зізнався він.

У Banda Agency зараз працюють над створенням єдиного брендбуку «Ukraine Now»:

«Ми продовжуємо працювати над брендингом, співпрацювати з Міністерством інформаційної політики. Нещодавно виклали оновлений брендинг. Додали туди більше матеріалів, знайшли нові візуальні прийоми. Тепер Ukraine Now виглядає ще сміливіше і динамічніше», – сказав Павло.

«Також допомагаємо Міністерству інформаційної політики з розробкою єдиного брендбуку. Ми хочемо, щоб Ukraine Now користувалися всі українці. Брендбук допоможе робити це правильніше і простіше», – додав він.

Нагадаємо, у травні 2018 року Кабінет міністрів затвердив бренд України Ukraine NOW для популяризації країни у світі.

Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, а й навіть як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків. Також розроблено мобільний додаток, який допоможе іноземцям познайомитися з Україною.

Згодом ухвалений Кабінетом міністрів бренд «Ukraine NOW UA» («Україна Зараз») став справжньою «зіркою» українського сегменту соцмереж: дискусії навколо нього спалахнули, як через візуальну складову, так і через сам механізм затвердження. Окрема велика дискусія розгорнулась навколо схожості нового бренду України з логотипом одного з розділів відомого порно-ресурсу Porn.Hub.