Як повідомляє Національна організація туризму Кореї (НОТК), зарубіжна рекламна кампанія Кореї 2013 року відбудеться під назвою Wiki PSY Корея.

Її ідею навіяла Вікіпедія, де згадуються такі бренди Кореї, як самгьопсаль (корейське барбекю зі свинячої грудинки), фестиваль піших маршрутів на острові Чеджудо Олле та «косметична вулиця» у сеульському торговому районі Мейонг Донг.

PSY представить у телевізійних роликах ці цікаві для туристів пам'ятки Кореї.

«Шанувальників PSY можна знайти в усьому світі, незалежно від віку чи регіону. Сподіваємося, що наші промо-відео привернуть міжнародну увагу», - заявив виконавчий директор НОТК Джеон Хіо Сік.

Теле- та друкована рекламна кампанія буде одночасно розпочата у травні у найбільших міжнародних ЗМІ. Рекламні матеріали НОТК щороку показують різні сторони життя країни.

Під час проведеного у 2012 році дослідження, присвяченого ефективності реклами туризму Кореї, 86% опитаних іноземних гостей відповіли, що рекламні ролики вплинули на їхні плани подорожі до Кореї.

Джерело: Кореспондент