За Пилипа Іллєнка як голови Держкіно система функціонування стала максимально прозорою, за кожним кроком Держкіно можна було стежити у мережі, а перемагав у конкурсній програмі той фільм, який мав найбільший рейтинг.

Про це в інтерв’ю «Вголосу» розповів кінорежисер «Атлантиди» Валентин Васянович.

«Згодом якимось третім непрозорим конкурсом на посаду голови Держкіно призначили людину, яка жодного стосунку не має до кіноідустрії; людину без спеціальної освіти, яка не любить і не розуміє кіно. Тому, аби зберегти цю інституцію, потрібні зміни, адже з Держкіно вже звільняються люди», - зауважив він.

І додав: «Але я оптиміст: вірю в те, що знову працювати система прозоро і жодна політична кон’юкрута не впливатиме на розподіл коштів для фільмів в Україні».

Щодо патріотичного кіно, то, за словами Васяновича, воно має свій сегмент і мусить існувати, тим більше, що є люди, які його дивляться. Воно мусить розвиватися одночасно з іншими кіножанрами.

«Іллєнко це розумів і підтримував цей процес: всі види і жанри кіно розвивалися одночасно. А зараз, думаю, шальки терезів будуть перехилятися на користь глядацького кіно та серіалів» ,- резюмував кінорежисер.

Більше читайте у статті: «Ми маємо стати сильним політичним суспільством»: режисер Васянович про найочікуваніший фільм «Атлантида».