Оренда обійдеться недорого – близько 1 млн грн. в місяць, пише Андрій Самофалов в «Hubs».

Закінчення терміну оренди довелося на 1 квітня 2014 МГЗ наполягав на продовженні оренди на аналогічний термін – на 15 років. Фонд держмайна зажадав повернути майно. Однак МГЗ попросив суд продовжити термін оренди причалів на колишніх умовах.

17 червняГосподарський суд Києва заборонивФДМ,Міністерству транспортута Адміністраціїморських портівУкраїниздійснюватизі спірниммайномдії, які можутьпорушити інтересизаводу.

18 серпня суд визнав договір продовженим ще на 15 років на колишніх умовах.

«Причина банальна – термін оренди закінчився 1 квітня, за законом у ФДМ був місяць, щоб зажадати повернення майна. Як випливає з матеріалів справи, лист Фонду з вимогою про повернення датована 30 квітня, але підприємству його направили тільки 7 травня», – пише автор.

16 жовтня апеляційна інстанція підтвердила вердикт Київського госпсуду. 23 грудня Вищий госпсуд підтвердив перемогу заводу Дерипаски.

Чи буде Фонд оскаржувати цей вердикт у Верховному суді поки невідомо. «Рішення буде прийнято після свят, час ще є», – повідомив Hubs один із співробітників ФДМ.

Вантажообіг Дніпро-Бузького порту – близько 4 млн тонн. За даними АМП, за перше півріччя він перевалив 2,1 млн тонн.

Держава отримує від оренди 11 млн грн. на рік, розповідав на початку року губернатор Миколаївської області Микола Романчук. Його слова підтверджують у Фонді держмайна.

За обсягом перевалки Дніпро-Бузький порт співставний з портом «Авліта» Ріната Ахметова. Минулого року цей порт перевалив 2,9 млн тонн металу і 1,4 млн тонн зерна, заробивши 324 млн грн виручки. Чистий прибуток – 64 млн грн., що у шість разів більше від того, скільки Україна отримує від Дерипаски за оренду Дніпро-Бузького порту.