Про це повідомляє російська газета «Комерсант» з посиланням на джерело.

Альтернативою українському підприємству може стати російський «Авіаційний комплекс імені Іллюшина».

Основною причиною змін стали «складності з отриманням технічного супроводу від української сторони».

26 червня 2013 року президент – генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа повідомив, що модернізація військово-транспортних літаків Ан-124 «Руслан» Міністерства оборони Російської Федерації без участі розробників – конструкторського бюро «Антонов» – загрожує безпеці польотів.

Льотний ресурс Ан-124 становить 50 тис. годин, 10 тис. польотів і 45 календарних років і призначається українським держконцерном. «Антонов» володіє сертифікатом типу, а також відповідальним за типову конструкцію літака.

Але за умовами розробника сама процедура продовження ресурсу повинна проводитися набагато частіше – кожні 4 тис. лЛьотних годин. Зараз всі ці процеси утруднені: сам експлуатант може проводити лише періодичне техобслуговування, а все важкі форми – тільки український виробник за участю ульяновського «віастар-СП».

Якщо не передати функції супроводу експлуатації Ан-124 російським структурам, може зірватися подальша експлуатація декількох літаків, стверджують росіяни.

Держпідприємство «Антонов» – єдиний в Україні виробник транспортних, пасажирських літаків і літаків спеціального призначення. У числі найбільш відомих розробок підприємства - літаки Ан-32, Ан-148, Ан-158, Ан-74, Ан-124, Ан-70 і Ан-225.

Транспортний літак Ан-124 «Руслан» – найбільший серійний транспортний літак у світі, будували його в Ульяновську та Києві. У 2004 році виробництво було припинено.