Стартап AImotive перетворює машину в робомобіль за допомогою чотирьох камер з об'єктивом «риб'яче око» (fish-eye), передає avtoblog.ua.

Камери розташовуються з боків, спереду і ззаду. Додатково автомобіль обладнають двома стереоскопічними камерами, спрямованими вперед і назад. Але більша частина обладнання зберігається в багажнику - туди поміщається потужний комп'ютер, який обробляє дані з камер в реальному часі і створює тривимірну модель навколишнього середовища.

Одночасно AImotive використовує систему GPS-навігації для визначення автомобіля на карті. Штучний інтелект створює маршрут руху автомобіля, після чого дані надходять в «контрольний двигун», який керує рулюванням, гальмуванням і прискоренням машини.

Системи на основі камер погано функціонують під час дощу або снігопаду. У той же час, вони працюють без заздалегідь завантаженої 3D-карти, а значить, їм простіше адаптуватися до нових дорожніх умов. Щоб підготувати автомобіль до несподіваних перешкод, AImotive використовує симулятор, в якому комп'ютерна система проїжджає мільйони віртуальних кілометрів і вчиться реагувати на перешкоди.

Компанія вже проводить випробування безпілотників на базі Toyota Prius в Маунтін-В'ю, в якому базується інший розробник безпілотних систем Google. Але у стартапу поки немає ліцензії, тому повноцінні випробування без оператора за кермом AImotive проводила на підземній парковці в Будапешті, де знаходиться штаб-квартири компанії.

AImotive не планує випускати автомобілі самостійно. Компанія має намір співпрацювати з Volvo і іншими автовиробниками, в тому числі і тими, які випускають вантажний транспорт.

Глава AImotive Лазло Кішонті зазначив в інтерв'ю, що для вантажних компаній вирішальне значення може мати різниця в ціні в 1-2%, а 60% витрат складають витрати на зарплати водіям. Тому безпілотні фури вигідні великим компаніям. Угорський стартап вже надає вантажних компаніям систему розпізнавання велосипедистів і «сліпих зон» на дорозі.

Також AImotive планує отримати ліцензію на випробування безпілотників в Каліфорнії і Неваді. Тестування робомобіль в міському середовищі заплановано на початок 2018 року. Змінити ринок безпілотних систем і скласти конкуренцію великим виробникам обладнання збирається фахівець в області радіоелектроніки і систем телекомунікацій Микола Самоцвіт. Розроблена його командою система буде коштувати $ 1000, а згодом ціна знизиться до $ 200. Також розробка збільшить дальність «бачення» робомобіль до 2 км, а їх швидкість - до 180 км / год.

«Вголос»