В той час, коли львівський мер і його команда демократичними методами веде нерівну боротьбу проти кострубатих магазинних вивісок та шопних агітацій, а цнотливі поціновувачі творчості Садового обурюються червоними гномиками біля "Абрикоса" та скульптурним Захер-Мазохом

в самому центрі Ратуші: на самому її 2-му поверсі, на найкращому в Ратуші п’єдесталі, в самому його серці височіє тістовий витвір кондитерського мистецтва невідомого художника 21-го століття.

Халтурка невідомого художника 21-го століття зображає у борошняному асортименті вежі та дерева міста Лева, візочок з львівським пивом, Лева з баранкою в лапах та якусь хрєнотєнь невідомого походження фалічної тілобудови.

Лев на постаменті імені Богдана Хмельницького має символізувати Лева Аслана з "Хронік Нарнії" Клайва Стейплза Льюїса. Тобто має наближати до трудящих образ самого Христа. Христос в серці Ратуші – це так містично і співзвучно всезагальній побожності ратушанських рататуйців та їх прагненню зробити кращим життя рідного міста.

Халтурка має кітчевий характер, що має символізувати сентиментальність та плаксивість місцевих рататуйців. Порепана бруківка має символізувати реально-фіговий стан львівської бруківки, що свідчить про не відірваність від щоденного життя народу ратушанських аборигенів та смиренну відсутність у них посягань на божественну досконалість. Тому й зроблена дана халтурка через жопу, тобто з використанням недосконалої тварної сутності рабів божих імяреків.

Про геть інший лаша-тумбай мона прочитати тута і тама