Програш Андрія Садового у другому турі виборів міського голови Львова, судячи з усього, став очевидний вже і йому самому. Адже в останні дні перед фінальним голосуванням поки що очільник міста хапається навіть за найменші можливості втриматися на плаву і хоча б за допомогою фейків та фальсифікацій із мінімальною перевагою вирвати перемогу у свого конкурента Олега Синютки.

Так, наприклад, як стало відомо "Вголосу", напередодні Андрій Садовий замовив послуги у компанії, яка займається чорним піаром у соцмережах, зокрема, за допомогою ботів. Завдання останніх, згідно з угодою — створювати враження максимальної підтримки чинного мера містянами і водночас нівелювати будь-яку можливість обрання нового голови міста.

Як стверджують поінформовані джерела, ця послуга коштувала Андрієві Садовому близько 3 млн грн.