Такий висновок можна зробити з листа чиновників ЛМР до АТП-14630 з пропозицією про розірвання договору на обслуговування маршруту № 53, який є у розпорядженні редакції (див. Додаток №1).

«Маршрут № 53 належить компанії «Успіх БМ». У новорічну ніч Садовий незаконно передав його своєму кишеньковому підприємству АТП-14630. Неправомірність цього рішення довів суд. На останній сесії міськради під тиском громадськості та депутатського корпусу Садовий пообіцяв, що договір з АТП-14630 буде розірвано. Проте що ми бачимо зараз: міськрада скеровує на це підприємство лист не про розірвання договору, а лише пропозицію про розірвання, яка не має жодної юридичної сили», - обурюється директор компанії-перевізника «Успіх БМ» Юрій Мельник.

Більше того, попри всі обіцянки перед львів’янами залишити у спокої підприємство «Успіх БМ», юридичний департамент Львівської міської ради тримає лінію на знищення підприємства, оскаржуючи рішення Львівського апеляційного суду (про неправомірність укладення договору з АТП-14630 на обслуговування 53-го маршруту) у Вищому Адміністративному Суді, подавши касацію.

За словами заступника директора ТзОВ «Успіх БМ» Володимира Іськовича, таким чином Андрій Садовий намагається застосувати власний механізм люстраційного залякування київських суддів, адже голова Люстраційного комітету – член парламентської фракції «Самопомочі».

«Крім того, це робота на виснаження. Аби ми «плюнули» та пішли з ринку, залишивши усе ручним фірмам Садового. Це ж яким треба бути нахабним, адже на минулій сесії депутати міської ради фактично викрили Андрія Івановича в комунальному рейдерстві, практично зловили його за волохату руку. Проте він далі продовжує свій план захоплення транспортного ринку Львова. Тепер я розумію, чому він поставив себе лише 50-им непрохідним номером у списку до Верховної Ради. Йому і на львів’янах вдається непогано «косити» мільйони», - наголошує пан Іськович.

Заслуговують уваги також останні коментарі зацікавлених в рейдерстві з боку пана Садового – директора АТП-14630 Степана Кузбита та начальника юридичного управління Львівської міської ради Гелени Пайонкевич. Так перший у коментарі журналістам заявив: «Нам надійшов лист дати свої пропозиції по договору протягом 20 днів в управління транспорту. Ми над цим працюємо. Зараз маршрут №53 обслуговує «Успіх БМ» і частинка там наша теж є». Натомість пані Пайонкевич каже: «В АТП-14630 ми скерували повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку. Поки що реакції немає. Якщо її не буде найближчим часом, то ми будемо звертатися з позовом до суду. Поки договір не розірваний, АТП-14630 маршрут обслуговує. Якщо цього тижня вони не відреагують на наше звернення, то будемо звертатися з позовом до суду».

«Брешіть – та не забріхуйтеся. Надіслали, не надіслали, вимога – чи пропозиція. На усі ці окозамилювання та введення в оману уже не сила реагувати. Проте Садовий та його свита мають пам’ятати, що наші водії готові в знак протесту не виїхати на маршрути хоч завтра. І тоді причини транспортного колапсу доведеться пояснювати не депутатам чи суддям, а львів’янам на холодних вітряних порожніх зупинках», - говорить директор «Успіх БМ» Юрій Мельник.