Розглянувши підсумки півріччя, рада директорів групи компаній «Український Медіа Холдинг» визнала позитивними результати роботи радіостанції «Доросле радіо».

Так, за даними агентства TNS-Україна, зараз «Доросле радіо» - лідер рейтингу добового радіослухання у Києві. Цю позицію станція втримує вже більш трьох років. Усього в Україні «Доросле радіо» слухає біля 762 тисяч чоловік, тобто 29% населення міст мовлення станції. Після того, як менеджмент станції на себе взяв «Український Медіа Холдинг» і успішно провів переформатування ефіру, станція показує стабільні позитивні результати.

«Доросле радіо» є найбільш популярним в сегменті сімейної аудиторії (13%), серед чоловічої аудиторії у віці від 30 до 60 років (16,6%), серед високозабезпеченого населення (15,4%). Зі слів засновників радіостанції - групи компаній «Український Медіа Холдинг», «Доросле радіо» є одним з найбільш перспективних проектів радіогрупи Холдингу. Очікується, що показники популярності, а відповідно і прибутковість станції до кінця поточного року будуть стабільно збільшуватися.

Експерти оцінюють «Доросле радіо» як ліквідний об'єкт ринку. З цим фактом часто пов'язують різного роду інформацію про зацікавленість деяких гравців ринку в його придбанні. «Український Медіа Холдинг» офіційно заявляє, що не веде і не планує вести яких-небудь переговорів про продаж «Дорослого радіо», оскільки проект є перспективним активом групи компаній. У зв'язку з чим, юридична служба УМХ вважає, що засоби масової інформації, що розповсюджують недостовірні дані про ймовірний перепродаж частоти «Дорослого радіо», можуть бути притягнуті до юридичної відповідальності аж до компенсації морального збитку на суму мільйона доларів США.

УНІАН