Сьогодні в розсилці отримали чергові переможні "вісті з полів" від Львівської міської ради:

"Від початку року працівники УБЕЗ УМВСУ у Львівській області та Територіальної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області склали 92 акти про порушення у сфері таксо перевезень – відсутність таксометрів та ліцензійних карток. Штраф за курсування таксі без ліцензії для юридичних осіб складає 1700 грн.

Як повідомив голова Асоціації "Львівське таксі" Леонід Бойко, лічильниками обладнано близько 2 тис. машин. А попит на них перевищує пропозицію, тому таксисти стоять у черзі на встановлення таксометрів.

Нагадаємо, для врегулювання діяльності таксомоторних перевізників утворено робочу групу. За результатами засідання робочої групи утворено дві мобільні групи, які два-три рази в тиждень перевіряють роботу таксистів. Мобільна група працює вже сім місяців.

За інформацією інспекції на автомобільному транспорті, під час кожної перевірки в середньому складають 12-15 актів".

А тепер дещо з власного досвіду користування таксі у Львові.

Наявність лічильника у таксі, як з’ясувалося, зовсім не означає, що таксист зобов’язаний ним користуватися і саме по лічильнику нараховувати вартість проїзду пасажирові. До того ж, більшість таксистів так встановлюють в салоні автомобіля лічильник, що пасажир так просто його не зауважить, а саме – десь під кріслом водія.

А коли ви доїжджаєте до місця призначення, то таксист вам просто "з повітря", на власний розсуд, називає плату за проїзд, так, як це було і раніше. На запитання: "Це за лічильником?", вони хамовито посміхаються в очі і повчають: "Треба було ще коли пасажир сідав у таксі домовитися з водієм про те, як буде оплачуватися проїзд: по лічильнику чи за домовленістю. А так я сам встановлюю ціну". Така ситуація є як з таксі, які ви просто злапаєте на вулиці міста, так і з тими, які ви замовити через оператора, наприклад 065.

То поясніть мені, що доброго зробила міська рада для львів’ян?

фото: v-kitae.com