В кінці травня петиція набрала більше 10 тисяч голосів і була передана на розгляд до Київради, пише «Сегодня».

Ще на початку березня Шулявський міст закріпили металевими каркасами, проїзд під ним заборонили, захистивши бетонними відбійниками, а поруч поставили чергувати поліцейський патруль, який не пускав на нього вантажівки. Сьогодні по шляхопроводу знову їздить великогабаритний транспорт, під мостом проїжджають авто і перебігають дорогу перехожі.

Експерти запевняють: обвалення мосту поки не загрожує.

«Згідно з актами обстеження, біля мосту достатній запас міцності і нічого катастрофічного статися не може», – розповів автор проекту трирівневої розв'язки для реконструкції Шулявського шляхопроводу Віктор Петрук.

Почати ремонт Шулявського мосту в мерії обіцяли цієї осені, а з проектом реконструкції (всього було запропоновано сім варіантів) визначалися близько трьох місяців. В середині травня на містобудівній раді нарешті вибрали два можливих варіанти розв'язки. По першому проекту пропонувалося побудувати дворівневу розв'язку з чотирма смугами по просп. Перемоги і з трьома смугами по вулицях Довженка і Гетьмана в обидві сторони. Другий проект передбачав развязку-«конюшину» з будівництвом повороту з вул. Довженка на просп. Перемоги і два з'їзди з шляхопроводу на просп. Перемоги з демонтажем частини цеху заводу «Більшовик».

За двома варіантами були розроблені ТЕО і передані на держекспертизу. Багато городян з таким рішенням чиновників не погодилися і подали на сайт петицій Київради прохання про реалізацію проекту трирівневої розв'язки, який в мерії раніше не підтримали.

Як розповіли в КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», 19 вересня проголосовану киянами петицію підтримали на засіданні профільної комісії в Київраді.

«Було вирішено створити робочу групу для опрацювання проекту трирівневої розв'язки. Від ефективності її роботи залежать і дата початку реконструкції Шулявського шляхопроводу», – розповіли нам в КП.

За словами гендиректора «Інституту комплексного проектування об'єктів будівництва» Івана Войтовича, роботи на об'єкті вже стартували б, якби не ця петиція.

«Місто пішло назустріч підтриманій петиції і призупинило початок підготовчих робіт, які вже йшли б повним ходом. Що стосується варіанту трирівневої розв'язки, то по ньому необхідно розробити ТЕО і відправити на держекспертизу. При будь-якому варіанті реконструкції шляхопроводу його потрібно повністю розбирати», – розповів Войтович.

«Зараз готується ТЕО варіанту трирівневої розв'язки, яке 1 листопада відправлено на держекспертизу (вона триває як мінімум місяць). Після цього наш варіант буде розглядатися на засіданні містобудівної ради і представниками робочої групи. Підготовчі роботи по реконструкції мосту можуть початися в цьому році», – пояснює Віктор Петрук.

 

«Вголос»