Як писав Вголос, невдоволення викликали фото, зняті на польському військовому цвинтарі Личакова. Тлом для деяких знімків є білі хрести меморіалу «львівських орлят» – польських юнаків, що 1918 року загинули при обороні Львова від армії ЗУНР.

Подаємо текст повністю:

«Так от, якісь добродії побачили страшенну крамолу у позуванні на тлі сих меморіальних хрестів. І звернулися зі скаргою до генконсула Польщі Ярослава Дрозда. Той, у свою чергу, попросив директора Музея Ідей, пані Ірину Магдиш, демонтувати експозицію, аби уникнути міжнародного скандалу. Її й демонтували - навіть не попередивши про це авторів. Якби ми випадково не завернули до галереї, нічого б не знали до самого закриття виставки.

На нашу думку, цей інцидент є класичним випадком нерозуміння сучасного мистецтва. LZ-magazine наголошує на тому, що ідея проекту Touch Faith – за допомогою переосмислення традиційних, вже майже архаїчних символів і образів показати сучасну людину як квінтесенцію найбільших вад і чеснот. Використання християнської атрибутики, як то хрести й ряса, яскраво ілюструє, як насправді легко сховати свою природну (іноді гріховну) сутність за оманливо праведною зовнішністю. Кожен з нас прагне бути вільним і розкутим, жадає віддаватися пристрасті й любові, сміливо відкидаючи присипані багатовічним пилом стереотипи. Місія сучасного мистецтва – допомагати відкривати і розкривати себе, адже всі ми й досі знаходимося у клітці релігійних та суспільних забобонів. Учорашній інцидент тільки підтверджує цю думку.

Ми не мали на меті зачепити нічиїх релігійних чи якихось інших почуттів. Ми шануємо історію своєї країни і, яко представники прогресивної європейської молоді, шануємо історію країн-сусідів та їх героїв. Переосмислення традиційних сюжетів, образів, символів – базовий прийом мистецтва. І якщо хтось сприйняв виставку як наругу над минулим і над церквою, це говорить лише про недалекість і вузькочолість деяких наших співгромадян. На жаль.

Цією заявою LZ-magazine має намір відхилити усі звинувачення у вандалізмі, розхитуванні суспільної моралі і богохульстві. Touch Faith – проект, який знаходиться винятково у площині мистецтва, це явище естетичне, а не політичне чи соціальне. Смішно споглядати за тим, як деякі надто національно свідомі громадяни намагаються спровокувати скандал із нічого, створити штучну сенсацію, дешевими примітивними маніпуляціями роздмухати ворожнечу між двома країнами.

І ще один момент. Редакція LZ щиро вдячна Музею Ідей і особисто пані Ірині Магдиш за сприяння в організації виставки. Але галереїст повинен знати, що саме висить у нього в залі і чим це може загрожувати. Ми заздалегідь надали інформацію про концепт виставки з посиланнями на фото. Якщо галереїст, хай з об'єктивних причин, не ознайомився з цими даними до монтування експозиції, які можуть бути претензії до автора? Крім того, зняти виставку, не потурбувавшись попередити художника, щонайменше некрасиво. Чи керівництво Музею Ідей мало надію, що ми дізнаємось про все в день від'їзду і не станемо розголошувати цей інцидент?

Нас дуже непокоїть брутальне цензурування творів мистецтва. Виявляється, щоби втрапити у міжнародний скандал, не треба натягувати баклави і кричати «Богородице-Януковича-прожени» – достатньо кількох fashion-фото. Ми не маємо намірів робити вигляд, що нічого не трапилося, і найближчим часом LZ-magazine презентує виставку-перфоманс Touh Faith! у Києві. Долучайтесь і стежте за нашими новинами».