В рамках заходу передбачено проведення презентацій вітчизняних та закордонних експертів туристичної сфери, круглі столи на тему брендінгу та туристичних продуктів міста Львова, майстер-класи, а також обговорення вступу Львова до Міжнародної Асоціації «European Cities Marketing». Загалом під час конференції експерти працюватимуть у трьох секціях, зокрема: брендінг, туризм та готельна справа.

«Така туристична конференція проводиться у Львові вперше. Ми запрошуємо на конференцію провідні організації туризму Європи, зокрема міжнародну організацію «European Cities Marketing». Така конференція дасть можливість Львову вийти на один рівень із знаними туристичними містами Європи», – зазначив начальник управління культури та туризму Львівської міської ради Андрій Сидор.

Також у конференції братимуть участь фахівці Віденської туристичної ради. Буде презентовано новий бренд Відня, а також фахівці поділяться досвідом організації підтримки розвитку туризму у Відні. Представлятимуть практичний досвід з брендінгу та промоції експерти з Швеції, Великобританії, Польщі, Австрії. Зокрема британці представлять дослідження з брендінгу і позиціонування, яким охоплено 16 європейських міст.

Нагадаємо, за останні роки потік туристів до Львова збільшився і нині становить понад мільйон осіб щороку. Серед іноземців, які найчастіше відвідують стародавнє місто – гості з Польщі, Німеччини, Білорусії, США, Росії. З 1998 року у Львові під захистом ЮНЕСКО – понад 366 пам'яток архітектури.

Якщо взяти Україну в цілому, то у Львові концентрується понад 53% усіх архітектурних пам'яток України. Це унікальний потенціал. Візиткою міста стали 60 музеїв, 100 церков різних конфесій.

Відтак, у квітні Львів визнано культурною столицею України. Також журнал «Фокус» визнав Львів найкращим містом для життя в Україні на 2009 рік. Загалом щороку у Львові відбувається понад 100 фестивалів, на кожен з них приїздить у середньому близько 10 тис. туристів.