Про це повідомив Михайло Коваль, керівник виборчого штабу від УНП на Львівщині.

- Я вважаю, що соціологія як інституція в незалежніцй Україні так і нестала прадивою. На мій погляд ряд соціологічних компаній роблять соціологічні дослідження так як їм вигідно під кошти, які інвестують їм ті чи інші політичні сили. Раховуючи те, що УНП працює між людьми ми не настільки приділяємо увагу соціологічним компаіям. Ми не робимо замовних соціологічних досліджень, відповідно - соціологія в компаніях, які не до кінця правдиві перед виборцями показуює УНП із заниженими рейтингами. Ми вже до цього звикли. До прикладу наведемо в Тернополь, де Українську народну партію показували в розмірі 1%, деякі соціологічні компанії, які тепер і на Львівщині роблять свої соціологічні дослідження, а фактично при голосуванні виявилося що в 10 разів більше.

Ми розуміємо, що соціологічні дослідження це є реклама. Але ми переконані в тому, що найкраще соціологічне дослідження це - вибори в результаті яких ті соціологічні компанії, які показували малі рейтинги УНП будуть змушені переглянути свій підхід до роботи. Тому що якщо їм люди пробачили один раз, пробачуть ще раз, то в майбутньому їх просто не будуть серйозно сприймати.