Про це він пише в редакційній статті Bloomberg, додаючи, що в Кремнієвій долині інсайдери останнім часом говорять про аналогічні занепокоєння, а також про страхи, що бізнес-модель соціальних мереж може підірвати добробут користувачів. І дедалі більше дослідників припускають, що ці страхи, вірогідно, виправдані.

Серед молоді соціальні мережі можливо грають певну роль у поширенні депресій і самогубств. Схоже, вони стали однією з причин виникнення відчуття заздрості, тривоги і неадекватності.

«Крім того, вони сприяють зниженню самооцінки, порушують сон, шкодять навчанню і заохочують антисоціальну поведінку. Близько двох третин дітей тепер кажуть, що вони б були не проти, якби соцмереж не існувало зовсім», – пише видання.

Проблема в тому, що відмовитися від використання соцмереж важко. Озброївшись великими запасами даних, компанії вигадали хитрі способи утримувати користувачів на своїх сайтах. Вони розробили потужні інструменти, такі як пуш-сповіщення, «лайки», автовідтворення відео тощо, які експлуатують виверти людської психології для створення чогось подібного до залежності.

«Підсумуйте все це і неприємна правда спливе: людей втягнули у споживання продукту, який змушує їх почуватися кошмарно. 

 

«Вголос»