Федеральне авіаційне управління США дозволила своїм літакам літати над Чорним морем поблизу анексованого Криму.

Відповідне рішення було прийнято минулого тижня.

Відтепер для пасажирської авіації США відкривається вся центральна і східна частина Чорного моря, де пролягають важливі маршрути з Азії в Європу.

Що це означає для України

Варто зауважити, що дане рішення не означає, що США не визнали права Російської Федерації регулювати повітряний рух над анексованим півостровом.

Швидше, навпаки - Штати підтвердили повноваження українських диспетчерів, які керують цим аеронавігаційним районом з Одеси.

Нагадаємо, що Сімферопольський район польотної інформації (РПІ) - це аеронавігаційна зона, яка охоплює Херсонську область, Кримський півострів і всю центральну частину Чорного моря. Диспетчерський центр, який обслуговував Сімферопольський РПІ, до російської окупації розташовувався у будівлі аеропорту Сімферополя.

Міжнародні траси, які проходять над Чорним морем, перебувають де-факто в руках українських диспетчерів з Одеси.

З початку 2014 року літати над Чорним морем поблизу Кримського півострова мало хто наважувався.

Міжнародні та національні авіакомпанії побоювалися літати у цьому районі, оскільки через високу мілітаризацію окупованого півострова ризик помилки ідентифікації повітряного судна занадто великий.

Нагадаємо, що Україна оголосила повітряний простір над Кримом закритим.

Проте, рішення Федерального авіаційного управління США дещо змінило дану ситуацію.

В новій редакції SFAR 113 йдеться про зміну заборонених для польотів зон у двох районах польотної інформації: Сімферопольському і Дніпровському.

Починаючи з 27 жовтня 2020 року її розділять на дві: зона над районом бойових дій на Донбасі в Дніпровському РПІ залишиться, а у Сімферопольському скоротиться до Криму і його прибережних вод.

Читайте більше актуальних новин України та світу: