Про це розповів в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг Славомир Новак в інтерв'ю РБК-Україна.

«Звичайно ж, в Україні проїзд буде дешевшим, ніж в ЄС. У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду концесійною дорогою не повинна бути вищою, ніж 10 євроцентів», – вважає Новак.

За його словами, на цьому етапі «Укравтодор» вже готовий оголошувати конкурс із пошуку інвестора на будівництво першої платної дороги в Україні.

«Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту прийняв від нас проект з необхідними змінами. Як відомо, 27 лютого цей закон був прийнятий Верховною Радою 233 голосами. Наприклад, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвестору в разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який дозволив би інвестору окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації в концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор. Після прийняття цього законопроекту ми готові оголошувати конкурс з пошуку концесіонера. Будемо проводити переговори. Концесія – це завжди переговори, а не тендер», – підкреслив Новак.

За словами керівника «Укравтодору», першим проектом із залученням приватних інвесторів має стати будівництво концесійної дороги Краковець – Львів.

«Є ще кілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Наприклад, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ – Чоп. Що стосується траси Біла Церква – Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера», – додав він.

 

«Вголос»