Під час передвиборчих перегонів партії найчастіше агітували в ефірах телеканалів ICTV, 1+1 та Інтеру.

Про це повідомляє Укрінформ.

"Найбільш затребуваним серед партій був ефір трьох телеканалів - ICTV (25% від загального обсягу політичної агітації були розміщені в ефірі саме цього телеканалу), 1+1 (24%) та Інтер (23%)", - зазначив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський.

За його словами, найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника. Так, за даними медіарегулятора, на UA:Перший прийшлося всього 9% від загального обсягу агітації.

Також Нацрада вивчила, що найбільша кількість політичних партій розміщувала свою агітацію на телеканалі 1+1. Так, за даними регулятора, протягом передвиборчого періоду до мовника з цією метою звернулися 19 політсил. Найменша ж кількість партій-замовників - 7 політсил - звернулася за розміщенням агітації до телеканалу UA:Перший.

Як писав "Вголос", проти телерадіомовників пропонують застосовувати санкції за порушення Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».