Про це пише Економічна правда із посиланням на заяву компанії.

Причина відкликання – можлива корозія болтів гідропідсилювача через контакт з солями кальцію або магнію, які в багатьох країнах світу входять до складу протильодового реагенту.

Під відкликання підпадають Model S, випущені до 2016 року. Tesla підкреслила, що навіть в разі руйнування болтів через корозію водій не втратить управління, але йому доведеться прикладати більше зусиль для повороту керма.

Компанія заявила, що будь-яких пригод або травм, пов'язаних з цим недоліком, зафіксовано не було, відгук проводиться в якості запобіжного заходу.

Tesla почала поставки Model S в червні 2012 року. На базі Model S був випущений кросовер Model X.

У лютому Tesla відзвітувала про рекордний квартальний збиток в 675 мільйонів доларів.

Збитки глава компанії Ілон Маск пояснив, в числі іншого, труднощами з виробництвом акумуляторних батарей для Model 3 – найдоступнішого наразі електромобіля Tesla.

Як писав «Вголос», через здешевлення вартості компанії Tesla її засновник і гендиректор Ілон Маск втратив приблизно 3 млрд доларів.

 

«Вголос»