Львівська мерія замовила ремонт вул. Личаківської у ТзОВ “Автомагістраль-Південь”. Раніше антикорупційне видання “Наші гроші” запідозрило ймовірний “російський слід” у діяльності цієї компанії та знайшло низку кримінальних проваджень, у якій вона фігурує.

Так, на сайті мерії зазначається, що загальна вартість виконання робіт, згідно з договором, укладеним між ЛКП “Львівавтодор” та ТзОВ “Автомагістраль-Південь”, становить 160,3 млн грн.

Із відкритих джерел відомо, що ТзОВ “Автомагістраль-Південь” зареєстроване в Одесі. Формально фірма належить одеситам Олегу Наливанному і Валерію Короткову. В публічному просторі її представляє Микола Тимофеєв.

Однак у матеріалі “Кримінальне досьє лідерів картелю “Автомагістраль-Південь”, яке видання “Наші гроші” опублікували у квітні цього року, йдеться про можливий російський слід цієї фірми.

Зазначається, що реальним власником “Автомагістралі-Південь” може бути широковідомий у вузьких колах авторитетний бізнесмен Олександр Жуков. Це російський нафтовий магнат, колишній тесть Романа Абрамовича, якого називають “гаманцем Путіна”, та один з найвпливовіших представників угруповання, що, за даними розслідувачів, контролює Одесу через мера Геннадія Труханова. Як зазначає видання, до сфери впливу Жукова також відносять ще одного з лідерів картелю – компанію “Ростдорстрой” Юрія Шумахера (депутат Одеської міськради з труханівської фракції “Довіряй ділам”), яка “допомагає” “Автомагістралі-Південь” провадити “господарство”.

У публікації “Наших грошей” також зазначається, що “Автомагістраль-Південь” регулярно фігурує у різних кримінальних провадженнях. Проте наразі не відомо про жодну справу, яку б правоохоронці успішно довели до вироку по корупційних статтях.

У коментарі «Вголосу» голова фракції ВО «Свобода» у ЛМР Маркіян Лопачак з цього приводу зазначив: «Що стосується зв’язку Андрія Садового із російським бізнесом, то це зовсім не є новиною. Ми маємо десятки подібних випадків, починаючи від сумнозвісного «Альфа-Джаз-Фесту», дружби з російським олігархом Михайлом Фрідманом та лобізму інтересів Чуркіна у ситуації із заводом «ЛАЗ».

Справа в тому, що свого часу серед львівського бізнесу побутувала дуже цікава думка: місцеві підприємці недвозначно натякали, що Андрій Садовий дуже часто працює з віддаленими компаніями, або віддаленими людьми. А все тому, що львівський бізнес вже втомився працювати у тих корупційних схемах, які постійно створює мер. До речі, саме через те, що він, як стверджують різні джерела, має «долю» в кожному бізнесі, його і називають «Андрій Доля». Тому я думаю, що такі залучення компаній з інших міст, областей чи навіть країн – це просто намагання Садового приховати свої корупційні діяння».

Нагадаємо, що комунальники Львова залишаться без зарплат: Садовий відмовився шукати гроші в бюджеті.