Віце-прем’єр-міністр України з гуманітарних та соціальних питань Микола Томенко доручив Держспоживстандарту, Мін’юсту та Державному комітету з питань телерадіомовлення протягом тижня узгодити проект Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” і подати його на розгляд Кабміну. Про це повідомили в прес-службі віце-прем’єра.

Такий законопроект, у зв’язку з дорученням Президента України та уряду, має передбачати заборону реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів на носіях зовнішньої реклами, а також її обмеження на телебаченні та радіо.

Пояснюючи мотивацію свого доручення, Томенко зазначив, що „як засвідчила практика, закріплені законодавством обмеження та вимоги щодо реклами алкогольних та тютюнових виробів у багатьох випадках не діють, а то й відверто ігноруються суб’єктами рекламної діяльності. Тому сьогодні можна з прикрістю констатувати недосконалість правового регулювання цієї проблеми”.

Тому, враховуючи інтереси держави у забезпеченні збереження здоров’я нації і, особливо, її молодого покоління, а також зважаючи на відсутність альтернативних шляхів вирішення цієї проблеми, необхідно внести зміни до Закону „Про рекламу”, запровадивши заборону на рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами і обмеживши таку рекламу у теле- та радіопросторі.

Томенко також нагадав, що подібний законопроект вже вносився ним, Юлією Тимошенко та іншими народними депутатами на розгляд Верховної Ради, коли він очолював Комітет з питань свободи слова та інформації. Але цей документ і досі не розглядався в парламенті через те, що у Верховній Раді є багато народних депутатів, причетних до бізнесу зовнішньої реклами і для яких прийняття цього законопроекту є економічно невигідним.

ForUm