Віце-прем’єр з гуманітарних питань Микола Томенко поставив перед членами Ради з питань реклами завдання, щоб з 1 січня 2006 року реклама алкоголю і тютюну "зникла з вулиць Ураїни".

Про це він сказав під час засідання Ради у середу, повідомляє прес-служба віце-прем’єра.

"Протягом багатьох років представники рекламного бізнесу заробляли гроші на здоров’ї українців, але тепер настав час подумати рекламістам і про суспільство. У наступному році українці побачать більше соціальної реклами", - сказав Томенко.

На засіданні Ради обговорювались основні проблеми в галузі реклами та було створено кілька робочих груп для їхнього опрацювання.

Зокрема, як зазначає прес-служба, було вирішено створити робочу групу щодо питання про обмеження реклами алкогольних напоїв на телебаченні. Було дано завдання фахівцям – підготувати зміни до закону України "Про рекламу" для розгляду Кабінетом міністрів.

Томенко підкреслив, що "ми повинні зробити все, щоб Верховна Рада ухвалила такі зміни, не дивлячись на те, що серед народних депутатів є багато представників бізнесу зовнішньої реклами".

Також було створено робочу групу з підготовки пропозицій з розв’язання проблемних питань, пов’язаних з рекламою лікарських засобів. Ще одна група займатиметься опрацюванням проблем соціальної реклами та просування туристичних напрямків України.

До робочих груп увійшли представники Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства культури і туризму, Нацради з питань телебачення і радіомовлення, НТКУ та інші фахівці рекламної галузі.

"Українська правда"