Слідчі Конгресу вважають, що російські хакери могли отримувати допомогу в поширенні «несправжніх новин» та іншої дезінформації, пише видання  Vox з посиланням на The Daily Beast.

Саме тому в центрі уваги опинилась Cambridge Analytica, яку найняла за рекомендацією Джареда Кушнера та голови передвиборчої кампанії Трампа Стіва Беннона, передвиборча кампанія Трампа в червні 2016 року.

Cambridge Analytica займається «психографікою», використовуючи Інтернет-дані для створення психологічних портретів виборців. Цю інформацію потім використовують для створення спеціально розрахованих на виборців повідомлень.

«Цифрова операція Трампа була шокуюче ефективною», – зазначає​ Семюель Вулі, голова проекту цифрової пропаганди Оксфордського інституту з Інтернету.

Якщо ви використовуєте соціальні медіа в Інтернеті, ви залишаєте цифрові сліди, зазначає Vox. Всі ці дані можна збирати та аналізувати. Cambridge Analytica заявляє, що має 4-5 тисяч елементів даних на кожного дорослого американця. Ці дані використовують для визначення особистості та того хто більш імовірно відгукнеться на той чи інший емоційний посил.

«Я називаю це емоційний повідець», – говорить Вулі.

Cambridge Analytica підтвердила виданню, що компанія співпрацює з розслідуванням російського втручання, однак заперечила будь-які порушення.

Зараз немає доказів, які б пов’язали Cambridge Analytica, передвиборчу кампанію Трампа та російські намагання вплинути на вибори в США, зазначає видання.

Якщо змова існувала, вона теоретично могла відбутись без залучення Cambridge Analytica, однак, це було б дивним, оскільки цю компанію найняли спеціально для роботи з виборцями.