Під час Конференції відбудеться понад 20 заходів, на яких учасники Конференції обговорять туристичні тенденції в світі та Європі зокрема, зрозуміють як вдалося Відню, Грацу, Берліну стати успішними туристичними містами та як створити конкурентоспроможний, цікавий туристичний продукт.

Окрему увагу Конференції присвячено моделі співпраці бізнесу та влади в міському туризмі, зокрема буде презентовано успішні приклади проектів, такі як «Грац – гастрономічна столиця Австрії», який об’єднав бізнес та владу для спільного позиціонування міста. Окрім того, відбудеться зустріч «Як повинен працювати міський Центр туристичної інформації?», на якій експерти поділяться досвідом успішного ведення туристичних інфоцентрів.

«Нам, гравцям туристичного ринку, потрібно стежити за змінами у смаках та очікуваннях туристів, вловити і тримати хвилю світового туризму. Задля створення якісного, унікального туристичного продукту, необхідно об'єднати зусилля як на рівні одного міста, так і на рівні регіону та країни. Саме для цього ми проводимо цю Конференцію», – зазначила Оксана Сидор, організатор конференції «Перемагай з Левом!».

Конференція «Перемагай з Левом!» поєднує класичний формат з креативними сесіями – презентаціями, дискусіями, обідами й вечерями з експертами, неформальними зустрічами. Так учасники будуть у цікавій та доступній формі залучені до усіх подій Конференції.

Туристична конференція «Перемагай з Левом!» запрошує до участі, адже це місце для встановлення нових контактів, місце, де можна поділитися своїми ідеями та досвідом, і розширити свій бізнес. Львівська туристична конференція відбувається у партнерстві з Львівською міською радою, гравцями туристичного ринку Львова та міжнародною Асоціацією European Cities Marketing.

Нагадаємо, Львів спільно із міжнародною консалтинговою компанією Monitor Group та Фондом «Ефективне управління» розробили стратегію економічної конкурентоспроможності міста, де ключовими напрямками розвитку на наступні роки обрано саме туризм та ІТ.