Перефразовуючи класика, у Львові три головні проблеми: погані дороги, несподіване випадання снігу посеред зими і мери нездари. Одному постійно хтось заважав, іншому теж всі заважали і не давали продавати землю во благо міста, а у нинішнього взагалі неадекватне сприйняття дійсності. Провальне "світлове шоу" з нагоди 750 років Львова він називає "шоу, якого ще не бачила Україна", а серед найяскравіших історичних подій він називає своє обрання міським головою.

У цього голови європейський досвід управління містом якось реалізовується через одне місце. Розглянемо приклади такої "реалізації". Поїхав Андрій Іванович до Дрездена і побачив там, як прибирають вулиці. Місто навіть закупило один маленький автомобільчик з щітками. Тільки от у Європі містав прибирають вночі, а у Львові посеред дня, зважаючи руху транспорту по без того переповнених вулицях.

Потім вирішили розібратися із незаконними паркуваннями. Спочатку просто заборонили паркуватися на центральних вулицях, закупили евакуатори, але альтернативи такої, як у Європі (паркінги) не запропонували. Крім того місця, де раніше паркувалися "копійки" і дешевенькі "гольфи", зайняли потужні лендкрузери, туареги та інші великі автомобілі не менш поважних власників, яких бояться навіть евакуатори.

Тоді у міській раді вирішили очолити усю ту "паркінгову безконтрольність" і просто продали вулиці приватному підприємству "Нтон", яке відоме своєю багатопрофільністю. Ще донедавна це був один з основних продавців мобільних телефонів. Проет зараз його потіснили більш потужні конкуренти і "мобільний" бізнес поступово стали згортати, натомість розгорнули готельний і паркінговий.

На вулицях з"явилися люди з нарукавними пов"язками і підходять до кожної машини та повідомляють, що працнє паркінг та вимагають від 1 до 2 грн. Цим працівникам офіційно платять 465 грн. (мінімальна зарплата) а решту 1000 грн. отримують у "конверті". Сумніваюсь, що ця "паркувальна" структура дає місту великі гроші, але можна при нагоді сказати, що паркування "впорядковане".

Щоправда ще кілька місяців тому і п. Шкурган і п.Садовий говорили про паркомати, які не крастимуть грошей, а все до копійки віддаватимуть місту. Ну але вирішили, що місту паркування нецікаве. Хай зароблені кошти йдуть у приватну структуру. Припускаємо, що та структура дала добрячого "відкату" чиновникам з мерії, а тому рішення міськради не зовсім законне. Бо чомусь ніде не повідомлялося про конкурс чи тендер...

Очевидно, знаючи про ці перепитії не особливо поспішають платити за стоянку працівники прокуратури, банків та інших поважних "контор". За словами самих паркувальників, що мерзнуть на вулиці, керівництво їм дало вказівку не особливо сперечатися з тими, хто не платить, а йти і шукати іншого "клієнта". Зрештою і за що платити. Розмітки нема, сніг ніхто не чистить, тільки беруть гроші за паркінг.

Ну і нарешті про сніг. Як вже у Львові та львівській області загалом стало традицією, посеред листопада несподівано випав сніг! І комунальники, як завжди виявились неготові. Здається нам, що титул "найгірший мер в Україні", про що нещодавно повідомила Українська соціологічна служба, по праву належить Андрію Івановичу САДОВОМУ, у якого, як і у його команди постійно чи то руки не з того місця ростуть, чи щось заважає танцювати.

www.bydlovoz.lviv.ua