“Укрзалізниця” вкотре дала про себе знати через неякісне обслуговування пасажирів.

Журналіст Ярослав Жаренов у Facebook розповів про ситуацію з брудним комплектом постільної білизни, який йому видали у потязі.  Він повідомив, що придбав квитки на “швидкий фірмовий потяг” № 118 “Буковина”, де купе йому обійшлось майже у 450 гривень.

З огляду на свою втому, ліжко хотів застелити майже одразу після початку руху. І тут сюрприз: постіль була хоч і після прання, але з великою кількістю плям. Звісно, я її поміняв, але отримав майже таку ж. Поміняв знову. Аналогічна історія. Власне, якимось чином я зібрав із трьох комплектів один, далекий від ідеалу. Провідник сказав, що у нього всі комплекти однакові. На запитання, чому ж тоді вартість використання постілі зросла, а послуги такі ж, як були, він відповісти не зміг”, — повідомив журналіст.

Жаренов додав, що знайшов також несправність у туалеті.

“В туалеті теж досить смішний сюрприз: замість крана лише його половинка. І видно, що їздить ця половинка крана по країні вже давно”, — підсумував він, додавши, що на гарячій лінії “Укрзалізниці” залишив скаргу”.

Як писав “Вголос”, що постільна білизна до 50 грн: “Укрзалізниця” різко підвищила ціни на свої послуги.