Про це сьогодні під час конференції повідомив викладач кафедри графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв Петро Нагірний.

За його словами, у розробці шрифтів, а також піктограм на позначення туристичних об‘єктів не використано жодних елементів, на які могли б поширюватись авторські права сторонніх осіб чи організацій. Усі права на використання дизайну належать Львівській міській раді.

«Щоб не вв‘язуватись в проблеми з ліцензуванням, ми вирішили створити свій власний шрифт, в якому були б присутні якісь історичні львівські нотки, адже ще збереглося декілька старовинних табличок з назвами вулиць. До речі, багато з них було латиною», - зазначив Петро Нагірний.

Нагірний повідомив, що дуже напруженою була робота над виготовленням табличок із назвами вулиць, адже вони повинні були органічно вписатися в архітектурне середовище Львова.

«Оскільки вулиці нашого міста перенасичені яскравими вивісками та рекламою, а таблички повинні поєднуватись із середовищем, то для їх фону було вирішено використати домінуючий колір Львова (насичений темно-коричневий), що, водночас, узгоджується з європейськими нормами знакування», - додав він.

Пан Петро також розповів, що вперше в Україні розроблена картосхема міста на засадах інформаційного дизайну. Вся інформація на ній чітко структурована, запропоновані оптимальні способи її візуалізації.

Партнер проекту з польської сторони Сергій Матюнін зазначив, що їм дуже сподобалася та робота, яку зробили українські партнери і через два роки хочуть встановити в Любліні подібні знаки.

«Ми дивимось на вашу роботу і бачимо, що в Любліні можна було б зробити краще, подібно, як у Львові. Розуміємо, що ви підійшли до цього питання комплексно, працювали виважено та систематично», - похвалив львів‘ян Сергій Матюнін.