«Це тільки перший з таких тренінгів, які відбудуться цього року», - говорить заступник міністра культури і туризму України Юрій Зубко.

Тренінг спрямований на планування розвитку туристичної галузі в Україні. А саме туристичний продукт, людські ресурси, інфраструктура, маркетинг та організаційна підтримка.

«Досвід Європи та світу показує, що Україна належить до держав, які мають найвищі потенціали туристичного розвитку», - впевнений віце-президент польської Агенції туристичного розвитку Томаш Майка.

Увага тренінгу значною мірою була спрямована на розвиток інфраструктури. Адже на сьогоднішній день в Україні зовсім недостатньо сучасної інфраструктури. Тобто недостатній рівень сервісу та часто завищені ціни.

Багато часу на тренінгах також було присвячено темі створення марки, туристичного бренду. Що є не менш важливим для вдалого розвитку туристичної галузі.

«Щоб турист захотів приїхати до України, не досить тільки гарних туристичних місць, - пояснює Томаш Майка. – Варто покінчити з думкою, що досить тільки поставити наметове містечко, і турист прийде сам. Йому потрібне щось більше, макет».