У компанії Twitter прийняли рішення суттєво підвищити прозорість реклами і посилити правила розміщення політичної реклами в мікроблозі. Про це сказано в заяві на офіційному сайті компанії, – передає РБК Україна.     

«У найближчі тижні ми запустимо провідний у галузі центр прозорості, який запропонує всім побачити, що є рекламою в Twitter, деталі цих оголошень, і інструменти, щоб ви ділилися своїми відгуками з нами», – наголошується у повідомленні.

Таким чином, стануть доступні всі оголошення, розміщені в мікроблозі, дата розміщення реклами та її виробник. Крім того, користувач зможе дізнаватися, які рекламні повідомлення «націлені на нього» за допомогою таргетингу. Відповідно до опублікованого зразку, у політичної реклами, в тому числі передвиборної, з'явиться спеціальна позначка та підпис.

Відзначається, що політичну рекламу будуть супроводжувати дані про сумарні витрати на рекламну кампанію; про особу, яка фінансує кампанію, а також інформація про цільову аудиторію (стать, вік, місце розташування).

Нагадаємо, раніше компанія Twitter опублікувала календар оновлень соціальної мережі, які спрямовані на підвищення безпеки, зокрема, будуть введені обмеження на публікацію контенту зі сценами насильства.

 

«Вголос»