За допомогою кештегів користувачі можуть шукати твіти про певні компанії, повідомляється в офіційному мікроблозі Twitter.

Поєднання значка $ і тікера (короткої назви компанії на біржі) в твіті перетвориться на посилання: клік по ньому вестиме на пошук у Twitter за цим кештегом.

Поки що кештеги клікабельні лише на сайті сервісу.

Як зазначає The Next Web, клікабельними стають лише ті кештеги, в яких використовуються чинні біржові скорочення компаній, наприклад $GOOG або $AAPL.

Twitter використовує ще два спеціальні символи в записах. Значок @ дозволяє згадувати в твітах інших користувачів, причому клік на ім'я аккаунта переводить на сторінку відповідного профілю.

Символ #, який отримав назву “хештег”, дозволяє задавати теми твітів. Клік на хештег веде на сторінку пошуку записів з такою ж темою.

Twitter було представлено в 2006 році. У червні 2012 року, за даними компанії Semiocast, аудиторія сервісу подолала позначку в 500 мільйонів користувачів.

Джерело: lenta.ru