Це досить нудна історія. Ми вже вкотре хочемо поділитися підозрою, що наша влада краде. Конкретно – йдеться про Львівську облдержадміністрацію. Втім, думати інакше – було би пониженням і образою для Львівської ОДА: чому це саме тут не повинні красти? Адже відомо, якщо у нашій країні якась установа чомусь не вражена корупцією, значить вона просто нікому не потрібна.

Отже, про що ми на цей раз хочемо погавкати, усвідомлюючи, що караван все одно йтиме куди йде, бо ж вибори близько, а роботи перед нашими чиновниками та депутатами – тьма тьмуща: приватизовувати і приватизовувати. Щоб не було прикро за бездарно згаяний час, проведений у керівному кріслі.

Отже…

…в редакцію Вголосу потрапив матеріал про те, як Львівська ОДА умикнула 31 га лісу. Розуміємо, що якихось 31 га це не той масштаб для таких поважних керівників, але у цій справі найцікавішою є схема, позаяк маємо підозру, що за цією схемою могли бути «освоєні» значно більші території.

Схема така.

Розпорядженням голови Львівської ОДА Миколи Кмітя від 26 січня 2009 року виділено для довгочасного тимчасового користування (на 49 років) лісові ділянки юридичним особам, а саме: ТОВ «База відпочинку «Круті береги», ПП «Курортне ІІ», ПП «Інвестцентр» в Дрогобицькому районі.

Всього виділено 31 га лісів лише на підставі розпорядження голови Львівської ОДА без погодження з сільрадою, райрадою, чи навіть облрадою. Попри те, що в одному з попередніх розпоряджень того ж таки голови ОДА М. Кмітя (розпорядження від 11 червня 2008 року) «Про порядок надання та умови довгострокового тимчасового користування лісовими ділянками» в розділі І «Загальні положення» чітко зазначено: «довгострокове тимчасове користування лісовими ділянками державної та комунальної власності здійснюється … на підставі рішень відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, прийнятого в межах їх повноважень».

Проте, як показують результати перевірки тимчасової депутатської комісії Дрогобицької райради, ПП "Курортне ІІ", ПП "Івестцентр", ТОВ «База відпочинку «Круті береги» не зверталися в Модрицьку сільраду за наданням згоди на передачу їм у довготривале користування лісів, про що йдеться у розпорядженні голови ОДА. Також ці фірми "забули" надати інвестиційні плани розвитку із комплексом своїх зобов'язань. Більше того, їх представники не захотіли спілкуватися з депутатами, а листи, відправлені на адреси цих фірм, повернулися з поміткою про те, що адресати не перебувають за вказаними адресами.

Чи тягне ця справа на те, щоб кваліфікувати її як злочин – не знаємо, але цілком очевидно, що маємо справу з порушенням. Порушення чистої води. Мінеральної.

А може ні? Може, тут усе юридично бездоганно?. Може саме так і має себе поводити команда «азійського тигра Львівської політики та економіки»? Може, у нас недостатньо знань, щоб правильно кваліфікувати дану справу. В такому випадку ми готові надати нашій адміністрації місце для роз’яснення своєї позиції у цьому питанні Але нас цікавить у цій історії ще й ось який аспект: чому на сайті обласної державної адміністрації не оприлюднюються розпорядження її глави? Чи це також в рамках «азійської тигрячості»?

P.S. А наївний Бернацький на прес-конференціях обурюється, що голові земельної комісії облради Євгенові Бубі вдається добиватися позитивних рішень облради щодо закріплення за ним в тимчасове користування лісів (на 49 років). Не беремося судити наскільки це чесно. але обласна рада хоча б має ФОРМАЛЬНЕ право розпоряджатися землею, а ОДА яке має право? (До речі, за дивним збігом обставин п. Є. Буба є членом тимчасової комісії ОДА про надання в довгочасне тимчасове користування лісових ділянок).