Сторінки в соціальній мережі Facebook партії “Голос”, “Європейська солідарність” та “Спільна справа – Сила права” очолюють трійку лідерів за обсягами коштів, вкладених в політичну рекламу цих сторінок.

Такі дані містяться в оприлюдненому звіті Facebook.

Зазначається, що формування звітів пов’язаних з рекламою сторінок, що можуть стосуватися виборів або політики, розпочалося у червні 2019 року.

У рекламу лідерів було вкладено:

– сторінки “Голос” – 88742 доларів (рекламодавець – одноіменна партія);

– “Європейська солідарність” – 66672 долара (рекламодавець – одноіменна партія). Крім того, ще 12671 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем;

– сторінка “Спільна справа – Сила права”, за рекламу якої було заплачено 41114 доларів (рекламодавець – ГО “Всеукраїнське об’єднання Спільна справа”). Крім того, ще 33781 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем.

Також серед лідерів опинилися:

– сторінка “Петро Порошенко”, рекламу якої у сумі 30868 доларів профінансував сам Петро Порошенко;

– сторінка “Юлія Тимошенко”, рекламу якої на суму 30405 доларів оплатило ТОВ “Сучасні рекламні рішення”;

– сторінка “БОЙКО – прем’єр”, рекламу якої на суму 29535 доларів оплатив громадський рух з одноіменною назвою;

– сторінка “Слуга народу”, рекламу якої на суму 27625 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка “Партія Шарія”, рекламу якої на суму 18661 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка “Опозиційний блок”, рекламу якої на суму 14470 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка “Соціальна справедливість”, рекламу якої на суму 12937 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка “Я за Тимошенко – Фан Клуб”, рекламу якої на суму 10851 доларів оплатило ГО “Я за Тимошенко”;

– сторінка “Святослав Вакарчук”, рекламу якої на суму 10801 доларів оплатила партія “Голос”;

– сторінка “Типичный Лисичанск”, рекламу якої на суму 9811 доларів оплатив рекламодавець Polit.Media;

– сторінка “Всеукраїнський громадський рух “Сила права”, рекламу якої на суму 9450 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка “Об’єднання Самопоміч”, рекламу якої на суму 8121 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка “Українська стратегія”, рекламу якої на суму 8022 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка “Дмитро Голубов”, рекламу якої на суму 7152 доларів оплатив невідомий рекламодавець;

– сторінка Obozrevatel, рекламу якої на суму 6911 доларів оплатив рекламодавець “УкрОбоз”.