Британський медіарегулятор Ofcom, після перевірок пропагандистських програм телеканалів РФ, у четвер, 20 грудня, визнав російський телеканал RT винним у порушенні принципу об’єктивності.

Про це повідомляє DW.

У продукції RT побачили сім порушень, що цілком не відповідні до британського кодексу мовлення.

“Ми повідомили RT, що схильні розглянути питання про застосування санкцій згідно зі законом”, — наголосили в заяві.

Представники RT повідомили, що “надзвичайно засмучені” рішенням медіарегулятора. Телеканал найближчим часом повідомить про подальші кроки, до яких мають вдатися у зв’язку з обвинуваченнями Ofcom.