Про це повідомляє «The Times».

Розслідування проводить британський медіарегулятор «Ofcom», який розглядає 15 порушень правил мовлення російським телеканалом.

Причиною розслідування став сюжет RT про британську енергетичну компанію «Cuadrilla», яка ніби-то викидала отруйні відходи біля берегів Африки.

«У цьому твердженні немає ані слова правди», - зазначає «The Times».