Такі дані наводяться в квартальному звіті соцмережі, наданому Комісії з цінних паперів і бірж США.

У звіті Facebook зазначають, що щомісячна аудиторія соцмережі станом на кінець червня 2012 року склала 955 млн. користувачів.

З них близько 4,8% екаунтів є дублями, тобто створені користувачами, уже зареєстрованими в соцмережі.

Сторінки, створені користувачами для свого бізнесу, організації або домашньої тварини, становлять близько 2,4% від місячної аудиторії. Для перерахованих категорій замість звичайних екаунтів Facebook рекомендує заводити публічні сторінки.

Ще одним типом неправильних екаунтів є сторінки, які використовуються для порушення правил сервісу, наприклад, для розсилки спаму. Таких у соцмережі нарахували 1,5%.

Щомісячна аудиторія соцмережі за рік зросла на 29%. Через мобільні пристрої в Facebook щомісяця заходить 543 млн. людей.

Джерело: ТСН