Про це повідомляє The Independent.

Як відомо, дослідники з Університету Гетеборга та Університету Борнмута вивчали руїни в селі Влохос за 300 км на північ від Афін. Досі вважалося, що на цьому місці існувало невелике поселення. Однак шведські вчені виявили на вершині та схилах пагорба залишки вежі, фортечних мурів і брами. Усі ці ознаки стародавнього міста добре видно з повітря.

"Ми з колегами натрапили на це місце торік у рамках одного проекту, і відразу ж зрозуміли його величезний потенціал. Дивуюся, чому цей пагорб ніхто всерйоз не досліджував", – каже лідер команди, аспірант університету Гетеборга Робін Рьоннлунд.

Зазначено, що серед руїн шведи виявили кілька давніх глиняних посудин і монет, що датуються 500 роком до н.е. Кажуть, місто процвітало в IV-III ст. до н.е. Потім почало занепадати, імовірно, через захоплення території римлянами.

"Про давнє минуле цієї місцевості мало що відомо. Багато вчених раніше вважали Західну Фессалію чимось на зразок задвірку античності. Наш проект заповнює важливий пробіл у знаннях про її історію та демонструє, що Греція приховує ще багато несподіваних знахідок", – наголосив Рьоннлунд.

Для того, щоб зберегти пагорб, археологи поки відмовилися від розкопок. Спершу вивчать місцевість за допомогою георадару. Дослідження запланували на серпень наступного року.