Про це інформує повідомила прес-служба Михайла Хміля

«Прикро, але ці дані поширює його опонент Дмитро Добродомов через телеканал «ЗІК», яким він керує, йдеться у повідомленні.

«Зокрема, вчора (11 жовтня) на «ЗІКу» були наведено дані із соціології по 115-му округу від СГ «Рейтинг», які на той час не були оприлюднені ані на сайті згаданої соціологічної групи, ні в інших засобах масової інформації. Також не було вказано замовника соціології. Чомусь з усіх львівських округів, повторні соціологічні дослідження група «Рейтинг» провела лише у Сихівському виборчому округу. Чи не тому, що попередні результати були на користь Хміля, а не Добродомова? Хоча й так все зрозуміло. Подане вчора «ЗІКом» формулювання, що «соціологічні дані будуть оприлюднені завтра» дає відповіді на риторичне запитання: хто замовив і хто заплатив за цю соціологію, яка коштує до 10 тисяч доларів. Звичайно, Дмитро Добродомов, який, програючи вибори, займається брудними маніпуляціями та намагається таким чином вплинути на виборця», – стверджують у прес-службі Хміля.

Як відзначає прес-служба, Михайло Хміль «позбавлений можливості не лише спростувати на каналі Добродомова бруд, який він виливає, але й розмісти агітаційні ролики про себе як кандидата в народні депутати України від об’єднаної опозиції «Батьківщина та ВО «Свобода»по Сихівському виборчому округу №115».

«Віримо, що правда все одно переможе, скільки б її не ховали за міражною телевізійною картинкою. Виборці, що сповідують проукраїнські позиції і не хочуть бачити у парламенті «тушок» та прагнуть позбутися режиму Януковича, підтримують Михайла Хміля», – наголошується у заяві.