- Екологічна проблема в районі пов’язана з потужною промисловою складовою, - розповідає фахівець. - Не останню роль тут відіграє Добротвірська ТЕС, що, безумовно,на навколишнє середовище. Щоб вирішити проблему очищення повітря від шкідливих викидів, необхідне встановлення додаткових фільтрів та блоків. Так, найбільшим викидачем в атмосферу шкідливих речовин є підприємство ТОВ «Кроно-Україна», що займає 7 місце серед платників податків у Львівській області. Проте екологічне питання ми знаємо, як вирішити і працюємо в цьому напрямі.

Низку районних проблем складають дороги, що є хворобою українських районів. Проте на дорогах Кам'янко-Бузький район. Це, так би мовити, основна магістраль, яка проходить по району. Проте цей відрізок дороги нині у плачевному стані, дорога фактично зруйнована.

- Основний вплив на руйнацію цієї траси відіграє транзитний транспорт, який пересувається безпосередньо зі Львова в напрямку Луцька і на Київ по тій же дорозі, - коментує Денис Шмигаль. - Позначається і вплив діяльності тих підприємств, що в районі. Так, «Кроно», яке возить дерево на район, Радехівський цукрозавод перевозять у рік орієнтовно до 2 млн. тонн вантажів, що, безумовно, знищує дорогу. Тут постає питання в спільній розробці заходів і програми по ремонту і утриманню в належному стані цієї дороги як з боку обласної та районної рад, так і з боку «Облавторору», держави і підприємств, які тими дорогами користуються. Звідси виходить так, що авто їздять, але вони зареєстровані в іншому районі, а дорогу місцеву руйнують. Також є пропозиція будівництва об’їзної дороги навколо міста Кам'янка-Бузька. Ми вже знайшли людину, яка розробляє проектну документацію по цій дорозі, існує можливість ту дорогу звести, навіть є виділена земля вздовж залізниці. Така дорога фактично зніме навантаження від центральної частини міста. Це відведе весь транспорт, який їде на «Кроно» від міста., оскільки зараз всі перевезення здійснюються через Кам'янко-Бузьку. Щоправда, є об’їзна дорога, але вона досить складна і проходить дуже близько від центру міста. Розробку проектної документації можна буде профінансувати з бюджету району, а будівництво такої дороги, що складає близько 10 кілометрів, можна профінансувати з районного і обласного бюджету. Відповідно, кошти на це з'являться після введення нового бюджетного і податкового кодексів.