Про це передає Еспресо із посиланням на Wired.

У грі користувач повинен багаторазово аплодувати, натискаючи на екран, а переможе той, хто за відведений час зробить більше ударів. Як зазначає видання, відразу після виходу гра отримала вірусну популярність: за перші кілька днів 400 мільйонів осіб зіграли в неї понад мільярд разів.

За словами співробітника Оксфордського університету Роса Холмса, який займається вивченням масових культурних продуктів в Китаї, це додаток ще один приклад того, як уряд КНР намагається використовувати сучасні технології для пропаганди.

В останні п'ять років, каже Холмс, фінансування цього напрямку збільшилося в рази. Раніше держава також активно просував мобільну гру Xuexi Zhongguo, яка розповідає про історію китайської Комуністичної партії.

При цьому, додає експерт, не варто вважати, що популярність нової гри серед китайських користувачів автоматично означає популярність влади.

«Я припускаю, що значна частина з цих 400 мільйонів грала в неї швидше з іронічних міркувань, ніж так, як планували в партії», – зазначає Холмс.

 

«Вголос»