Як йдеться у документі, інтернет-приймальня буде відкрита з метою спрощення доступу суб’єктів звернень до інформації про діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, впровадження елементів електронного врядування в діяльність міської ради, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про Національну програму інформатизації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 №2250-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні».

Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» отримав завдання забезпечити адміністрування інтернет-приймальні та здійснювати контроль за підготовкою відповідей на електронні звернення.

Послуга Інтернет-приймальні надається на офіційному веб-сайті Луцької міської ради.

Інтернет-приймальня забезпечуватиме: отримання електронних звернень з питань, що порушуються автором, а  також надання відповідей на них в електронній формі; отримання запитів на інформацію, розпорядником якої є міська рада та її виконавчі органи, та надання відповідей на них.

Відповіді на електронні звернення надаються протягом 15 робочих днів після їх отримання електронним листом, що надсилається з адреси електронної пошти відповідальної особи на адресу електронної пошти, вказану автором.