Про це повідомляє прес-служба КП «Луцькводоканал».

Колекторська фірма від імені підприємства працюватиме зі споживачами, які боргують перед підприємством і протягом тривалого часу не здійснювали оплату за отримані послуги. Таких на сьогодні налічують 158 абонентів на загальну суму заборгованості 1 428 596,62 грн.

«Добросовісним споживачам нічого хвилюватися. Це стосується лише тих, хто не платить за спожиті послуги. Звичайно, це вимушений крок, але як по-іншому вплинути на злісних неплатників та примусити їх погасити борг? Ми постійно проводимо роботу з боржниками: контролери ведуть діалог зі споживачами, з'ясовують причини накопичення боргу, питання платоспроможності кожного боржника, можливість погашення боргів. Зібрали достатньо інформації про платоспроможних, які відмовляються платити. 

І пояснювали, і пропонували розтермінувати сплату  заборгованості, і позивалися до суду, і не даємо забувати про борг за допомогою «Автодозвону», навіть від водовідведення квартири боржників від’єднували. Після проведення такої роботи, багато боржників оплачують  заборгованість. Та все одно залишилися й такі, на яких не подіяв жоден із заходів. Тому необхідність звернутися до послуг колекторів виникає сама собою. Тим паче, що населення та юридичні особи міста заборгували комунальному підприємству 13,4 мільйона гривень! Своєю чергою, через борги перед водоканалом наше підприємство так само має прострочені зобов’язання. Та й несправедливо, коли одні платять за послуги, а інші – ні. Тож доводиться застосовувати до боржників різні методи. Тому надіємося, що колектори нам допоможуть у цьому питанні», – пояснює директор підприємства Іван Корчук.