Сьогодні відбулися презентація перших електронних адмінпослуг та підписання Меморандум про співпрацю щодо інформаційної взаємодії між Волинською обласною державною адміністрацією, Луцькою міською радою, обласним управлінням Державної міграційної служби України, головним управлінням Держземагентства та управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції в області.

“Щодня до Центру надання адміністративних послуг звертається 400-900 людей, я впевнений, що їх кількість значно зменшиться. Сьогодні ми робимо перший крок, згодом ця робота буде вдосконалюватися, кількість електронних послуг буде збільшуватися. Я думаю, що результат буде відчутний”,­- сказав міський голова Микола Романюк.

До системи електронної верифікації BankID на сьогодні підключені 6 банків: «ПриватБанк», «Ощадбанк», «Фідобанк», «Діамантбанк», «PlatinumBank», «Банк Михайлівський».

Громадяни-клієнти цих банків, проходять електронну верифікацію у спосіб, визначений вказаними банками, а Портал адміністративних послуг м. Луцька отримує прізвище, ім’я, по батькові особи, яка звертається у ЦНАП.

Взаємодія ЦНАПу з фізичними або юридичними особами буде організована так:

1) фізичні або юридичні особи подають через Портал адміністративних послуг м.Луцька (ap.lutsk.ua, розділ «Он-лайн послуги») документи в електронному вигляді;

2) адміністратори ЦНАПу отримують ці документи і надсилають їх через електронний документообіг суб’єктам надання адмінпослуг, які теж через електронний документообіг повертають результат надання адмінпослуги, підписаний ЕЦП (електронний цифровий підпис).

На першому етапі у ЦНАПі м.Луцька передаватимуться і паперові примірники-результати надання адмінпослуги. Громадянам повідомлятиметься про два варіанти отримання результатів надання адмінпослуг: електронному і паперовому;

3) адміністратори ЦНАПу отримують електронні результати надання адмінпослуги і спрямовують їх на Портал;

4) громадяни через «особистий кабінет» Порталу отримують результати надання адмінпослуги (електронний документ з ЕЦП) та ЦНАП (паперовий примірник).

 Для громадян, які отримуватимуть паперові результати надання адмінпослуг необхідно буде лише один раз прийти у ЦНАП.

Через Портал адміністративних послуг на першому етапі лучанам надаватимуться такі електронні послуги:

видача архівних довідок, копій, витягів;

видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради;

видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.

До слова, Луцьк стане четвертим містом України, де надаватимуть електронні адміністративні послуги.