Про це інформує власкор «Вголосу».

23 жовтня відбулося засідання тимчасової робочої групи з проведення діалогу та консультацій з підприємцями, що здійснюють підприємницьку діяльність на території ринку «Центральний». Участь взяли заступники міського голови Олександр Рачков та Костянтин Петрочук, депутати міської ради, представники виконавчих органів міської ради, голова громадської організації «Бізнес-Волинь» Ігор Дильов, підприємці.

Як зазначив на початку засідання голова робочої групи депутат Андрій Козюра, минулого разу було доручено управлінню розвитку підприємництва та реклами провести облік торгових контейнерів та визначити їх власників, зобов'язавши підприємців надати відповідні правовстановлюючі документи. А департамент муніципальної варти отримав доручення здійснити виготовлення та розміщення оголошень із попередженням про необхідність з'явитися в управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради до 29.09.2017 та надати підтверджуючі дані про здійснення підприємницької діяльності та зразок реєстраційної форми.

Виконувач обов'язків начальника управління розвитку підприємництва та реклами Тетяна Чемерис повідомила, що на ринку є 390 контейнерів. При цьому в управління із наданням документації звернулися 168 підприємців. З них 101 є власником одного контейнера, а решта володіють двома і більше тимчасовими спорудами. З них обліковано 256 тимчасових споруд. Наразі не встановлено власників 125-ти торгових контейнерів, адже вони не звернулися до управління, щоб подати заявку на підтвердження даних до реєстру підприємців, які торгують на ділянці Центрального ринку. Водночас працівники департаменту муніципальної варти також інформували усіх підприємців про необхідність подання правовстановлюючих документів, розклеївши оголошення на контейнерах.

Андрій Козюра зауважив, що 125 тимчасових споруд, які не були зареєстровані за відповідним зразком в управлінні розвитку підприємництва та реклами, розміщені та території ринку незаконно.

Під час обговорень прийняли рішення у 10-денний термін повторно повідомити суб'єкти господарювання подати відповідні документи про законність ведення підприємницької діяльності в управління розвитку підприємництва та реклами, аби власники 125-ти незареєстрованих контейнерів мали додаткову можливість це зробити.

Також на засіданні було доручено управлінню архітектури та містобудування та управлінню земельних ресурсів міської ради напрацювати протягом 10-ти днів можливі варіанти розміщення ринку площею 0,5-0,6 га, залучивши до цього процесу підприємців та усіх зацікавлених.

 

«Вголос»